
Veelgestelde vragen
Hier vindt u de veelgestelde vragen rondom uw reservering bij Heerlijke Huisjes. Specifieke informatie over een vakantiehuis vindt u bij de betreffende huispresentatie. Staat uw vraag er niet tussen? Dan helpen wij u met plezier verder via onze gastenservice.
Staat uw vraag er niet tussen?
Kom met ons in contactVia de homepage (klik hier) kunt u in de horizontale balk een zoekopdracht ingeven. Hier selecteert u naar welke bestemming u op vakantie wilt, de periode waar uw voorkeur naar uitgaat en de samenstelling van uw reisgezelschap. Weet u één van deze criteria nog niet helemaal zeker? Dan laat u de selectie open door op de oranje button in het menu te klikken. Na het invoeren van de zoekopdracht krijgt u een overzicht van alle beschikbare vakantiehuizen. Vervolgens kunt u uw zoekopdracht nog verfijnen of wijzigen aan de hand van de filters. Via het overzicht kunt u doorklikken naar een woning om deze nader te bekijken. Hier kunt u het vakantieverblijf ook online boeken.
Op basis van uw zoekopdracht krijgt u enkel beschikbare vakantiehuizen in uw overzicht. Hebt u geen specifieke aankomstdatum en verblijfsduur geselecteerd? Dan kunt u per woning in de bezettingskalender, onderaan de woningpresentatie, bekijken of het betreffende vakantieverblijf nog beschikbaar is. Indien deze nog vrij is, ziet u de betreffende kalenderdagen in cijfers (12) aangeduid. Dagen waarop de woning reeds bezet is, worden met een kruisje (x) aangeduid. De mogelijke aankomstdagen zijn groen gearceerd.
Voor het maken van een boeking doorloopt u een aantal stappen op onze website. Zo kunt u 24 uur per dag uw gewenste vakantiehuis online boeken. Komt u er zelf niet uit of heeft u hulp nodig bij het boeken? Neem dan contact op met onze gastenservice. Het online boeken van een vakantieverblijf gaat als volgt:
- Wanneer u een vakantiehuis gevonden heeft die u wilt boeken, klikt u bij de huispresentatie op de button ’’Boeking starten’’.
- Als de gewenste verblijfsduur en de samenstelling van het reisgezelschap zijn ingevoerd, komt u in het boekingsproces.
- Hier selecteert u eventueel handige extra’s die u kunt bijboeken. Vervolgens voert u uw persoonlijke gegevens in.
- Controleer te allen tijde het kostenoverzicht, zodat u niet voor verrassingen komt te staan.
- U accepteert de algemene voorwaarden en betaalverplichting door het vinkje onderaan de boekpagina aan te klikken.
- Als alles klopt kunt u op 'Definitief boeken' klikken. Door dit te doen gaat u ook akkoord met onze algemene voorwaarden en privacy beleid. Uw boeking is nu definitief.
Direct na het boeken krijgt u een automatische boekingsbevestiging per e-mail. Vervolgens controleren wij uw boeking op kennelijke fouten en krijgt u binnen 48 uur uw definitieve factuur per e-mail. Heeft u direct na het boeken geen automatische boekingsbevestiging ontvangen of heeft u binnen 48 uur geen factuur gekregen? Neem dan contact op met onze gastenservice.
Wij willen u erop wijzen dat reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding een uitzondering vormen in de Wet Koop op afstand. Het herroepingsrecht (bedenktijd) van veertien dagen is daardoor niet van toepassing op boekingen die via deze website geplaatst worden.
Wanneer u uw gewenste vakantiehuis gevonden heeft, kunt u onderaan de presentatiepagina van het betreffende vakantiehuis de huurprijs en eventuele (verplichte) bijkomende kosten zien. Sommige kosten zijn echter afhankelijk van uw reisvoorkeuren, daarom wordt in het boekingsproces een kostenoverzicht weergegeven op basis van de door u ingevoerde gegevens. Wij raden u aan dit kostenoverzicht te bekijken, hier vindt u namelijk een actueel en volledig kostenoverzicht op basis van uw wensen. Zo komt u nooit voor verrassingen te staan.
Bij sommige vakantiehuizen worden bepaalde kosten achteraf verrekend. Een voorbeeld hiervan zijn kosten voor gas, water en elektriciteit. Zijn bepaalde kosten vooraf niet bekend? Dan wordt dit tevens in het kostenoverzicht aangegeven.
Uw boekingsfactuur bevat een overzicht van de totale kosten, die worden verdeeld in kosten op factuur en kosten ter plaatse.
Of uw huisdier mee mag is per vakantiehuis verschillend. In uw zoekopdracht kunt u aangeven of huisdieren onderdeel uitmaken van uw reisgezelschap. Vervolgens krijgt u een overzicht van alle beschikbare vakantiehuizen waar uw huisdier van harte welkom is. Bij sommige vakantiehuizen zijn huisdieren op aanvraag. U dient dan tijdens het boekingsproces de ras en grootte van uw huisdier in het opmerkingenveld door te geven. Wij gaan dan in overleg met de eigenaar/receptie over de mogelijkheden.
De kosten voor het meenemen van huisdieren verschillen per vakantiehuis. In sommige gevallen betaalt u een bedrag per huisdier per nacht en/of een extra verplichte toeslag voor de eindschoonmaak.
Zorg ervoor dat u tijdens het plaatsen van uw boeking uw huisdieren opgeeft. U kunt vaak achteraf niet alsnog uw huisdieren bijboeken. Zo voorkomt u dat uw huisdier bij aankomst geweigerd wordt.
Het is mogelijk om een huisdiervrije woning te boeken. In ons aanbod zijn er woningen die standaard huisdiervrij zijn en als zodanig worden aangeduid. Als u een huisdiervrije woning wenst op een vakantiepark, kunt u dit aangeven in de opmerkingen tijdens het boekingsproces. Als uw voorkeur nog beschikbaar is, wordt deze (na overleg met onze gastenservice) automatisch op uw boekingsfactuur toegevoegd. Afhankelijk van het vakantiehuis worden deze kosten op factuur of ter plaatse betaald. In de meeste gevallen is de voorkeur voor een huisdiervrije woning kosteloos.
Niet alle accommodaties staan boekingen van jongerengroepen toe. Dit verschilt per vakantiehuis en de huisregels van de verhuurder. Bij sommige vakantiehuizen is de minimale leeftijd 18, 21 of zelfs 25 jaar. Groepen onder de 18 jaar zijn niet toegestaan. Bij sommige jongerengroepen wordt er een (dubbele) waarborgsom gehanteerd. In de woningbeschrijving onder het kopje ‘ongeschikt voor ‘of onder het kopje “notities” kunt u terugvinden of de accommodatie geschikt is voor bijvoorbeeld jongerengroepen of studentengroepen.
Alle vakantiehuizen in ons aanbod zijn rookvrij. Dit betekent dat er niet gerookt mag worden in de woning, zodat de woning fris blijft en alle gasten comfortabel kunnen verblijven.
Heerlijke Huisjes biedt woningen voor mindervaliden, maar niet alle accommodaties zijn volledig rolstoeltoegankelijk. Bij de mindervalide woningen zijn zowel de badkamer als de slaapkamer op de begane grond gelegen. De mate van toegankelijkheid voor rolstoelgebruikers kan variëren per accommodatie. Bij de woningpresentatie onder het kopje 'indeling' kunt u terugvinden welke aanpassingen er aan de woning zijn gedaan en welke voorzieningen aanwezig zijn. Indien u een hoog/laagbed of douchekruk nodig heeft, kunt u hiervoor terecht bij uw zorgverzekering of hulpmiddelencentrum, zoals Medipoint. Neem contact op met onze gastenservice. Voor specifieke informatie en om te bekijken welke accommodaties het beste passen bij uw behoeften.
Of een vakantiehuis of vakantiepark vuurwerkvrij of vuurwerkarm is, verschilt per locatie. Bij de meeste vakantieparken of particuliere vakantiehuizen kan helaas niet worden gegarandeerd dat er geen vuurwerk wordt afgestoken. Bij sommige vakantiehuizen geldt een vuurwerkverbod vanuit de gemeente, maar ook hier kan niet altijd worden gegarandeerd dat er in de omgeving geen vuurwerk wordt afgestoken. Op de pagina van de vakantieparken wordt in de kenmerken aangegeven of het om een ‘vuurwerkarm’ park gaat.
Heerlijke Huisjes verhuurt enkel voor recreatieve doeleinden met een maximum van drie weken. Bent u op zoek naar een tijdelijke woonruimte voor een langere periode of een woonruimte speciaal voor werknemers? Wij adviseren u om eens contact op te nemen met de betreffende gemeente. Zij kunnen u wellicht verder helpen. Voor eventueel andere mogelijkheden buiten onze organisatie, adviseren wij u om contact op te nemen met onze gastenservice.
Sommige vakantiehuizen is het mogelijk om een voorkeur te boeken, bijvoorbeeld voor een specifiek plaats- of huisnummer, een bepaalde ligging op het park of vakantiehuizen naast elkaar, maar ook andere speciale wensen zoals huisdiervrij, ligbad of sauna. De voorkeuren die het vakantiehuis aanbiedt kunt u terugvinden onder de indelingstekst op de woningpagina. De gewenste voorkeuren kunt u tijdens het boekingsproces in de opmerkingen aangeven. Per vakantiehuis verschilt het ook welke kosten er aan verbonden zijn. Wanneer een voorkeur nog beschikbaar is, wordt deze (na overleg met onze gastenservice) automatisch op uw boekingsfactuur toegevoegd. Per vakantiehuis verschilt het of deze op factuur of ter plaatse wordt betaald.
Als u al een boeking heeft gemaakt en nog een voorkeur wilt toevoegen, bijvoorbeeld voor een omheinde tuin, een huisdiervrije accommodatie of een specifiek huisnummer, moet dit altijd worden nagevraagd bij het vakantiepark of de eigenaar. Zodra de voorkeur beschikbaar is, kunnen er voorkeurskosten in rekening worden gebracht om dit te garanderen. Afhankelijk van het vakantiehuis betaalt u deze kosten ter plaatse of via de factuur. Dit zal worden weergegeven op uw boekingsfactuur.
Ja, dat is mogelijk. Wanneer u een vakantiehuis boekt op bijvoorbeeld een vakantiepark, kunt u per vakantiehuis een afzonderlijke boeking maken. In de opmerkingen tijdens het boekingsproces kunt u aangeven dat deze boekingen bij elkaar horen. Als u voorkeur heeft voor 'woningen naast en/of dichtbij elkaar', kunt u dit eveneens in de opmerkingen vermelden. De medewerkers van de gastenservice zorgen ervoor dat de boekingen aan elkaar worden gekoppeld. Houd er rekening mee dat er per boeking voorkeurskosten in rekening gebracht kunnen worden. Het verschilt per vakantiehuis of u deze kosten ter plaatse of op factuur betaald. Dit is zichtbaar op uw boekingsfactuur.
U kunt de boeking online betalen via de betalingslink in de bevestigingsmail of op uw boekingspagina. Nederlandse gasten betalen via iDeal, Duitse gasten via Trustly en Belgische gasten via Bancontact. Ook is het mogelijk om het bedrag handmatig over te schrijven naar het IBAN-nummer dat op uw factuur vermeld wordt onder vermelding van het factuurnummer. Na ontvangst van de betaling, ontvangt u een automatische mail ter bevestiging.
Wat u wanneer dient te betalen is afhankelijk van de tijd tussen het plaatsen van de boeking en de aankomstdag. De aanbetaling bedraagt 50% van het bedrag dat u per factuur dient te betalen, dit dient u per omgaande na het ontvangen van uw factuur te voldoen. Het resterende factuurbedrag betaalt u uiterlijk 8 weken voor uw aankomstdag. Boekt u uw vakantiehuis minder dan 8 weken voor uw aankomstdag, dan dient het volledige factuurbedrag direct te worden voldaan. Bij sommige vakantiehuizen dient u de bijkomende kosten nog ter plaatse, bij aankomst, te voldoen. Op uw factuur vindt u een specificatie van alle betaaltermijnen.
Let wel, bij aankomsten binnen twee weken dient de betaling direct te worden voldaan op het moment van het maken van de boeking.
Zodra wij uw betaling in ons systeem verwerkt hebben, ontvangt u per mail een betalingsbevestiging van ons. Het kan enige tijd duren voordat uw betaling verwerkt is in ons systeem. Hebt u binnen 2 werkdagen na uw betaling nog geen betalingsbevestiging van ons ontvangen? Neem dan contact op met onze gastenservice.
De huurprijs, boekingskosten en eventuele verzekeringen betaalt u altijd vooruit. Bij sommige vakantiehuizen betaalt u ook de eventuele bijkomende kosten en waarborgsom op de factuur, bij andere vakantiehuizen betaalt u de bijkomende kosten en waarborgsom ter plaatse. In het kostenoverzicht van het boekingsproces bij het betreffende vakantieverblijf en op uw factuur staat aangegeven wat u per factuur betaalt en wat u ter plaatse dient te betalen.
Bij sommige vakantiehuizen dient u een waarborgsom te voldoen voordat u de woning betrekt. Deze waarborgsom krijgt u uiterlijk binnen veertien of 21 dagen na uw verblijf automatisch terug indien u de woning in overeenstemming met de algemene huurvoorwaarden achterlaat. Hebt u de borg niet binnen veertien of 21 dagen na verblijf terugontvangen? Neem dan contact op met onze gastenservice. Per vakantiehuis is het verschillend of u de waarborgsom ter plaatse of op factuur betaald. Dit wordt zichtbaar op uw boekingsfactuur.
Bij het maken van de boeking gaat u akkoord met de algemene huurvoorwaarden en de betaalverplichting, wat nodig is om uw boeking te garanderen. Als de betaling niet tijdig wordt voldaan, zullen wij uw boeking conform de algemene huurvoorwaarden annuleren. U krijgt natuurlijk altijd eerst een betalingsherinnering en een aanmaning voordat we overgaan tot annulering. Reageert u direct op deze herinnering, dan blijft uw boeking gewoon staan. In geval van annulering, krijgt u hier altijd per e-mail bericht van. Wij zullen dan eventuele annuleringskosten alsnog op u verhalen. De hoogte van deze kosten kunt u terugvinden in de algemene huurvoorwaarden.
Het is mogelijk om uw verblijf aan te passen, afhankelijk van de beschikbaarheid en de voorwaarden van het vakantiehuis. Houd er rekening mee dat er kosten aan verbonden kunnen zijn. Neem voor meer informatie of om aanpassingen te bespreken, zoals het bijboeken van extra diensten zoals bedlinnen, contact op met onze gastenservice via e-mail of telefoon.
Het kan gebeuren dat u uw boeking door omstandigheden moet annuleren. Is dit bij u het geval? Doe dit dan altijd per e-mail. U kunt uw annulering sturen naar info@heerlijkehuisjes.nl. Vergeet daarbij niet uw factuurnummer te vermelden.
Een annulering brengt kosten met zich mee, zoals in onze algemene huurvoorwaarden staat aangegeven. Bij annulering tot 56 dagen vóór de dag van aankomst, wordt 30% van de huurprijs in rekening gebracht. Bij annulering vanaf de 56e dag (inclusief) tot de dag van aankomst, betaalt u de volledige huurprijs als annuleringskosten.
Wanneer u een annuleringsverzekering heeft afgesloten, en u heeft een geldige reden om uw boeking te annuleren, kan de verzekering de kosten dekken. Hebt u hier vragen over? Neem dan contact op met de gastenservice.
Wij willen u erop wijzen dat reizen, vervoer, logies of andere vormen van vrijetijdsbesteding een uitzondering vormen in de Wet Koop op afstand. Het herroepingsrecht (bedenktijd) van veertien dagen is daardoor niet van toepassing op boekingen die via deze website geplaatst worden.
Wanneer u een annuleringsverzekering via Heerlijke Huisjes heeft afgesloten, ontvangt u na annulering een mail met daarin uw annuleringsnota, de originele boekingsfactuur en een linkje om rechtstreeks uw schade te melden bij RecreatieVerzekeringen.nl.
Als het gaat om een annuleringsreden die onder de dekking valt, zorg dan dat u de volgende documenten hebt om te kunnen uploaden:
- de annuleringsnota van Heerlijke Huisjes
- de originele boekingsfactuur
- een bewijs met betrekking tot de annuleringsreden.
Tijdens het boeken kunt u een annuleringsverzekering afsluiten. Na uw boeking dient dit binnen 7 dagen te gebeuren. U ontvangt vervolgens een deelnemerslijst bij de boekingsfactuur om het reisgezelschap in te vullen.
Afhankelijk van de beschikbaarheid van de accommodatie, is het mogelijk om uw boeking te verlengen. Wanneer u de boeking wilt verlengen, neemt u per mail of telefonisch contact op met onze gastenservice. Zij controleren de beschikbaarheid en kunnen, in overleg met het vakantiepark/eigenaar, de verlenging voor u regelen. Let op: er kunnen extra kosten in rekening worden gebracht bij het verlengen van uw boeking.
Hetzelfde geldt voor het omboeken van uw vakantiehuis; dit is afhankelijk van de beschikbaarheid en de voorwaarden. Als de prijs voor de nieuwe periode lager is, blijft de prijs van de oorspronkelijke boeking staan. Bij een meerprijs zijn de extra kosten voor u.
Alle noodzakelijke informatie voor uw verblijf zijn ondergebracht op uw factuur, deze geldt dus tevens als uw reisbescheiden. Bij aankomst kunt u de factuur als bewijs van boeken tonen aan de huiseigenaar/beheerder of receptie van het vakantiepark.
Na het boeken van het vakantiehuis, ontvangt u binnen 48 uur de boekingsfactuur van de door u geboekte vakantiehuis. Op uw factuur en op uw boekingsinformatiepagina vindt u het exacte adres van het vakantiehuis. In sommige gevallen wordt hier een apart sleuteladres genoemd, dit is het adres waar u uw sleutel kunt ophalen. Dit kan zowel bij de receptie van het vakantiepark als persoonlijk bij de beheerder/eigenaar worden overhandigd.
Doorgaans kunt u uw vakantiehuis tussen 15:00 en 17:00 uur op de dag van aankomst betrekken, tenzij anders vermeld op uw factuur. Op de dag van vertrek dient u de woning om 10.00 uur te verlaten, tenzij anders vermeld op uw factuur. In sommige gevallen wordt gevraagd om voor aankomst telefonisch contact op te nemen met de receptie of huiseigenaar. Dit is om eventuele aanvullende afspraken te maken of om een soepele sleuteloverdracht te garanderen.
Wenst u op een afwijkend moment aan te komen? Dan dient dit in overeenstemming met de huiseigenaar of receptie. Hiervoor kunt u contact opnemen met onze gastenservice of, wanneer u uw factuur al ontvangen heeft, rechtstreeks contact opnemen met de huiseigenaar of receptie.
Vindt de sleuteloverdracht plaats middels een sleutelkluis bij de woning, houdt u er dan rekening mee dat deze in de meeste gevallen pas geactiveerd is vanaf de aankomsttijd.
Op uw factuur, wat tevens uw reisbescheiden is, staat hoe de aankomst geregeld is. Er zijn drie mogelijkheden:
- De huiseigenaar of beheerder ontvangt u bij het vakantiehuis of op de receptie.
- Op uw factuur staat een sleuteladres, hier kunt u de sleutel ophalen.
- Op uw factuur staat een code van een sleutelkastje, uw sleutel ligt op u te wachten bij het vakantiehuis.
Dezelfde regeling geldt voor het vertrek, tenzij u ter plaatse andere afspraken maakt. Op uw factuur wordt in sommige gevallen gevraagd om voor aankomst telefonisch contact op te nemen met de huiseigenaar of receptie. Dit is om eventuele aanvullende afspraken te maken of om een soepele sleuteloverdracht te garanderen.
Uw factuur en andere belangrijke documenten over uw vakantie vindt u op uw boekingsinformatiepagina. Deze kunt u terugvinden in de mail onder de knop ‘boekingsinformatie’.
Er is geen aparte inventarislijst in het vakantieverblijf aanwezig.
Op de pagina van het vakantiehuis onder het kopje ‘indeling’ staat wat er in het verblijf aanwezig is, bijvoorbeeld een koffiezetapparaat of een oven. Er is standaard een volledige inrichting aanwezig voor het aantal personen waarvoor het huis geschikt is.
Het bedlinnen en handdoeken verschilt per vakantiewoning en per park of dit standaard aanwezig is. Op de woningpagina kunt u zien of dit inbegrepen en/of optioneel bij te boeken is. Dekbedden en kussens zijn standaard in de accommodaties aanwezig. Onder beddengoed worden lakens of dekbedovertrekken, hoeslakens en kussenslopen verstaan. Twijfelt u? Neem dan contact op met onze gastenservice.
Heeft u al geboekt? Dan kunt u op uw boekingsfactuur terugvinden of het bedlinnen en/of handdoeken inbegrepen zijn.
Nee, het is niet verplicht dat de hoofdboeker zelf incheckt. Iemand anders uit het reisgezelschap mag ook inchecken, zolang diegene de boekingsinformatie/factuur bij zich heeft. Geef dit vooraf wel even aan bij de eigenaar of de receptie. Zij ontvangen ook graag de persoonsgegevens van de persoon die de sleutel komt afhalen.
Om de veiligheid en het comfort te waarborgen, geldt er een maximumaantal gasten per vakantiehuis. Dit aantal staat vermeld op de woningpagina van het vakantiehuis. Als er meer personen zijn dan opgegeven op de boeking, kan de eigenaar of het park deze extra personen weigeren.
In sommige vakantiehuizen mogen boven op het maximumaantal nog 1 of 2 baby's (0-2 jaar) verblijven. Voor deze baby's betaalt u ook toeristenbelasting. Dit kunt u tijdens het boekingsproces bijboeken of na overleg toevoegen. Er is namelijk niet in alle vakantiehuizen plaats voor een (extra) kinderbed.
De meeste accommodaties bieden gratis parkeergelegenheid, maar dit kan per gemeente verschillen. Per vakantiehuis kan het verschillen of er één of meerdere auto’s bij de woning geparkeerd kunnen worden. Controleer dit altijd in de beschrijving van het vakantiehuis. Bij sommige eigenaren/ vakantieparken vragen ze om het kentekennummer om toegang te verlenen bij de slagboom of voor een parkeervergunning. Deze kunt u na boeking in uw boekingsinformatiepagina invullen.
Het hangt af van de huisregels van de specifieke accommodatie of er mag worden gebarbecued bij het vakantiehuis. Op de pagina van het vakantiehuis staat onder het kopje ‘indeling’ of onder het kopje ‘faciliteiten’ vermeld wat er in het verblijf aanwezig is. Hier kunt u ook terugvinden of er een barbecue aanwezig is. Of er een barbecue aanwezig is, verschilt per vakantiehuis. Deze kan ook te huur zijn bij de receptie of de huiseigenaar. Daarnaast is het mogelijk om een barbecue mee te nemen, mits dit is toegestaan, of deze bij de plaatselijke slager te huren. Heeft u vragen hierover, neemt u dan contact op met onze gastenservice.
In de beschrijving van het vakantiehuis, onder het kopje 'indeling', kunt u vinden of er in de woning gekookt kan worden en welke faciliteiten daarvoor aanwezig zijn.
Bij elk vakantiehuis staat op de website aangegeven of er wifi aanwezig is of niet. In de meeste gevallen is dit kosteloos, maar dit kan ook tegen betaling zijn. Dit kunt u ook terugvinden onder het kopje ‘faciliteiten’ of in de indelingstekst.
Hebt u een klacht over uw verblijf? Dan dient u uw klacht direct kenbaar te maken bij de receptie of de huiseigenaar. Zo stelt u de huiseigenaar of receptie van het park in de gelegenheid uw klacht op te lossen. Komt u er samen niet uit? Neem dan zo spoedig mogelijk per e-mail of telefonisch contact op met onze gastenservice. Wij streven er altijd naar uw klacht tijdens uw verblijf op te lossen.
Hebt u een klacht over onze dienstverlening? Dan kunt u uw klacht per e-mail kenbaar maken bij onze gastenservice. Wij zullen u uiterlijk binnen 10 werkdagen voorzien van een inhoudelijke reactie of u nader informeren.
Als u ter plaatse een klacht heeft over de schoonmaak of gebreken in de woning constateert, dient u dezelfde dag na aankomst contact op te nemen met de eigenaar of bij de receptie langs te gaan. Zij krijgen dan de kans om samen met u naar een oplossing te zoeken. In de meeste gevallen is er een informatiemap aanwezig met de contactgegevens van de eigenaar of receptie.
Een schadegeval dient direct aan de huiseigenaar, beheerder of receptie kenbaar gemaakt te worden. In sommige gevallen kan de borg worden ingehouden om de schade te dekken. Afhankelijk van de situatie kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht. Komt u er samen niet uit? Neem dan zo spoedig mogelijk contact op met onze gastenservice.